كنارم نبودي....


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 


 
 
برايـــت نــازمي كــردم ، خريــدارش نبودي
 
 دلم وقـتي به درد آمــد، كه دلــدارش نبودي
 

 
 براي روز مرگ دل ، سيــاهم را به تـن كردم
 
 دلـت خــنديد وفــهـيدم ، عــــزادارش نبودي
 

 
 چه شبها چشمهايم را به سوز اشك سوزاندم
 
چه غمها بر دلم بگذشت ، غمخوارش نبودي
 

 
 براي خستگي  دستهايم  ، دست  مي خواهم
 
 چقدر اين دست ، تنها ماند وتو يارش نبودي
 

 
 چه ساده با  تو خنديدم ، ولي هرگز نخنديدي
 
 چه ساده دل به تو دادم ، نگهدارش   نبودي
 

 
 دل بيچاره ام هر شب سر كوي تو منزل  بود
 
 برو( شيدا) كه فهميدم تو هم ، يارش نبودي
 

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت10:13---5 مهر 1391
salam. vaghti matnaye ghashangeto mikhonam be khodam omidvar misham aroom misham hamishe fekr mikardam faghat manam k eshgham y tarafast alan ba boghzo aah daram minevisam delam gerefte az in zendegi kash roze margemono mitonestim khodemon entekhab konim khahesh mikonam komakam konid ta betoonam enghad dosesh nadashte basham .kash . . . . . baram doa konid

ناصر
ساعت22:12---14 مرداد 1391
\\\ ////
<( @ @ )>
–o0O———00o–
-
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala bebinamet


عاشق تنها
ساعت17:21---6 مرداد 1391
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““< br /> ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!


مسعود
ساعت13:44---12 تير 1391
سلام آپم يه سري بزن خوشهال ميشم

هانیه
ساعت12:04---8 تير 1391
سلام وبلاگت واقعا فوق العادست خسته نباشی و همیشه موفق باشی به منم سر بزن خوشحال میشم لیلا جان

1000chereh
ساعت16:20---1 تير 1391
.......................
اگه از یاد تو رفتم ... اگه رفتی تو ز دستم ....
اگه یاد دیگرونی............
من هنوز عاشقت هستم..........
با وجود این که گفتی ......... دیگه قهری تا قیامت..........
با تمام سادگی هام... ........
گفتم اما به سلامت.............
شاید این خوابه که دیدم.......

هر چی حرف از تو شنیدم.......
قلب ناباور من گفت..........
من به عشقم نرسیدم.........

پیش از این نگفته بودی....

غیر من کسی را داری.....
توی گریه توی شادی.....
سر روی شونش میزاری....
تو را میبخشمو هرگز ......
دیگه یادت نمی افتم ........
برو زیبای عزیزم ................
تو گرونی......................... من چه مفتم


1000chereh
ساعت16:17---1 تير 1391
کاش میشد از تو دلم

حرفامو بیرون بریزم

یه شبم اشکامو من

تو دامن اون بریزم

دلم من به این خوشه

که یاری مثل اون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره



می خوان این دل خوشی رو ازم بگیرن

اگه اون بود نمی ذاشت

می خوان اتیش بزنن به هستی من

اگه اون بود نمی ذاشت

اگه اون بود نمی ذاشت

حال من این جوری باشه

نمی ذاشت حرفیو ترسی

دیگه از دوری باشه

دل من به این خوشه

که یاری مثل اون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره



کاش میشد از تو دلم

حرفامو بیرون بریزم

یه شبم اشکامو من

تو دامن اون بریزم

دلم من به این خوشه

که یاری مثل اون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره



می خوان این دل خوشی رو ازم بگیرن

اگه اون بود نمی ذاشت

می خوان اتیش بزنن به هستی من

اگه اون بود نمی ذاشت

اگه اون بود نمی ذاشت

حال من این جوری باشه

نمی ذاشت حرفیو ترسی

دیگه از دوری باشه

دل من به این خوشه

که یاری مثل اون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره

سر حرفش میمونه

این دیوونه تا جون داره

===============

دختری پشت یه هزار تومنی نوشته بود:پدر معتادم برای همین پولی که دست توست مرا یک شب به صاحب خانمان واگذار کرد!

خدایا چقدر میگیری شب اول قبر قبل از اینکه تو ازم سوال کنی من ازت سوال کنم چرا؟

============

ترس ، ترسم از دست تو بوده

برای خواستن عشقم ، نیاد اون

نیاد اون روزی که دیره

واسه ي داشتن عشقم ، نیاد



ترس ، ترسم از اینه که روزی

من به یاد تو نباشم ، دیگه دل

دیگه دل سرد بشم از تو

برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم



ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم

واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم

ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست

کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار



ترس ، ترسم اینه دیر بفهمی

عشق پاک رو تو نگاهم ، دیگه

دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه با هم



ترس ، ترسم از اینه که روزی

من به یاد تو نباشم ، ديگه دل

دیگه دل سرد بشم از تو

برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم



ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم

واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم

ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست

کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار



1000chereh
ساعت16:16---1 تير 1391
کاش میشد از تو دلم
حرفامو بیرون بریزم
یه شبم اشکامو من
تو دامن اون بریزم
دلم من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره

می خوان این دل خوشی رو ازم بگیرن
اگه اون بود نمی ذاشت
می خوان اتیش بزنن به هستی من
اگه اون بود نمی ذاشت
اگه اون بود نمی ذاشت
حال من این جوری باشه
نمی ذاشت حرفیو ترسی
دیگه از دوری باشه
دل من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره

کاش میشد از تو دلم
حرفامو بیرون بریزم
یه شبم اشکامو من
تو دامن اون بریزم
دلم من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره

می خوان این دل خوشی رو ازم بگیرن
اگه اون بود نمی ذاشت
می خوان اتیش بزنن به هستی من
اگه اون بود نمی ذاشت
اگه اون بود نمی ذاشت
حال من این جوری باشه
نمی ذاشت حرفیو ترسی
دیگه از دوری باشه
دل من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
===============
دختری پشت یه هزار تومنی نوشته بود:پدر معتادم برای همین پولی که دست توست مرا یک شب به صاحب خانمان واگذار کرد!
خدایا چقدر میگیری شب اول قبر قبل از اینکه تو ازم سوال کنی من ازت سوال کنم چرا؟
============
ترس ، ترسم از دست تو بوده
برای خواستن عشقم ، نیاد اون
نیاد اون روزی که دیره
واسه ي داشتن عشقم ، نیاد

ترس ، ترسم از اینه که روزی
من به یاد تو نباشم ، دیگه دل
دیگه دل سرد بشم از تو
برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم
واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم
ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار

ترس ، ترسم اینه دیر بفهمی
عشق پاک رو تو نگاهم ، دیگه
دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه با هم

ترس ، ترسم از اینه که روزی
من به یاد تو نباشم ، ديگه دل
دیگه دل سرد بشم از تو
برم و با تو نباشم ، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم
واسه بدبینی و حرفات ، تو رو تنها بذارم
ترس من از خنده ‌های تلخ و بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام ، گم شده تو این شب تار


فهيم
ساعت18:10---30 خرداد 1391
اگــــــــر دیوانگی نباشد پس چیست؟؟

وقتی در این دنیایِ به این بزرگــــــــــی...

دلت فقط هــــــــــوایِ یک نفر را میکند!!!


ژینا
ساعت9:55---30 خرداد 1391
سلام
من تا ساعت 7 عصرا هستم
خو الان میتونی بیای؟


OnLy GiRl
ساعت9:29---30 خرداد 1391
سلام دوست عزيز وب خيلي خوبي داري و البته نايس منم يه وب دارم كوچيكه اما اميدوارم دعوتم رو قبول كني و به اونجا بياي و نظر بدي
مر30


پسر تنها
ساعت22:14---29 خرداد 1391
سلام وبسایت زیبایی دارین اگه دوست داشتین منو با عنوان وبلاگم لینک کنید و بیان بهم بگین تا به چه عنوانی لینکتون کنم

farzaneh
ساعت10:32---29 خرداد 1391
عید مبعث مبارک یه سر بزن آپم دوست عزیز
چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟


گلنوش
ساعت21:12---28 خرداد 1391
سلام

اپم بدووووووووبیا


ژینا
ساعت18:13---28 خرداد 1391
اره خودمم
خو بیا منم ببینمت خوشهال میشم باهات آشنا بشم لینکت میکنم


پريسا
ساعت14:06---28 خرداد 1391
واااااي ببخشيد اين همه وقت نبودم تقصير امتحاناس
الان آپم خوشحال ميشم سر بزني


ژینا
ساعت13:27---28 خرداد 1391
سلام ممنون از حضورتون انگار شما منو میشناسید
خوشهال میشم خودتون رو بهم معرفی کنید


لگلنوش
ساعت0:55---28 خرداد 1391
وبلاگ قشنگی داری.به ماهم سربزن بعداگه خاصتی بگوباچه اسمی لینکت کنم.
بای تاهای


نگين
ساعت20:41---27 خرداد 1391
سلام ليلا جان وبلاگ خيلي قشنگي داري انگاري واقعا عاشقي چه خوب كه ميدوني . من كه گيج شدم نميدونم عاشقم ؟ نيستم ؟ خوشحال ميشم اگه بم سر بزني و



كمكم كنيپاسخ:گلم ادرس وبلاگت و چرا ننوشتي


نگين
ساعت20:41---27 خرداد 1391
سلام ليلا جان وبلاگ خيلي قشنگي داري انگاري واقعا عاشقي چه خوب كه ميدوني . من كه گيج شدم نميدونم عاشقم ؟ نيستم ؟ خوشحال ميشم اگه بم سر بزني و
كمكم كني


نازنین
ساعت19:01---27 خرداد 1391
_________________$$$$$$$_$$$$$$



_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$



_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$



____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$



__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$



__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$



_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$



_$$$_$$_$$$$$$$$$$



_$$$_$$_$$$$$$$$$$



_$$$_$$_$$$$$$$$$$$



$_$$$$$$__$$$$$$$$$



$_$$$$$$___$$$$$$$$



_$$$$$$$$$__$$$$$$$



$_$$$$$$$$___$$$$$$



$$_$$$$$$$$___$$$$$



$$$_$$$$$$$$__$$$$$$



_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$



$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$



$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$



$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$



$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$



$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$



_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$



__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$



_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$



_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$



_$$_$$______________$$$$$$$$$$



_$$$$________________$$$$$$$$$$



_$$$$________________$$$$$$$$$$



__$$$_________________$$$$$$$$$



$_____________________$$$$$$$$$



$____________________$$$$$$$$$$



$____________________$$$$$$$$$$



$____________________$$$$$$$$$__$$$$$



$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$



$____________________$$$$$__$$$$$$$











سلام خوبی ؟ کم پیدایی؟ خیلی قشنگ بود عزیزم خیلی خیلی خیلی


نازنین
ساعت19:00---27 خرداد 1391
_________________$$$$$$$_$$$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$

__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$

_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$__$$$$$$$$$

$_$$$$$$___$$$$$$$$

_$$$$$$$$$__$$$$$$$

$_$$$$$$$$___$$$$$$

$$_$$$$$$$$___$$$$$

$$$_$$$$$$$$__$$$$$$

_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$

$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$

$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$

$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$

$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$

$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$

_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$

_$$_$$______________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

__$$$_________________$$$$$$$$$

$_____________________$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$__$$$$$

$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$__$$$$$$$





سلام خوبی ؟ کم پیدایی؟ خیلی قشنگ بود عزیزم خیلی خیلی خیلی


نازنین
ساعت18:59---27 خرداد 1391
_________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$


سلام خوبی ؟ کم پیدایی؟ خیلی قشنگ بود عزیزم خیلی خیلی خیلی


nasser
ساعت17:20---26 خرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سری بزنی و نظر بدی روی عکسها کلیک کنی بزرگ نشون میده
بدرود


my love
ساعت1:53---26 خرداد 1391
گفتي: نفرين ميکني؟
گفتم: نه، اما از خدا ميخوام
هيچکس اندازه من دوستت نداشته باشه...


سلام. من آپم....


فائزه
ساعت23:02---25 خرداد 1391
سپاس گذارم برای وبلاگ زیباتون واقعا زیباست



parnia
ساعت15:04---25 خرداد 1391
salam man az web shoma kheili khosham umade nazaretun ba tabadol link chie??rasti age b webam sar bezanid khoshhal misham

❤Mandana❤
ساعت12:00---25 خرداد 1391
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ


farzaneh
ساعت9:20---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


nika
ساعت20:13---23 خرداد 1391
سلام مرسی که بهم سر زدی دوست داشتی با تبادل لینک خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,ساعت 19:27 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin